Humano preseljenje


Poslije nedavnih kiša mnoge su životinje naselile sva vodena staništa – do najmanje barice. U njima je vrvilo od života. Bilo je tu riba, raznih vodozemaca, vodenih insekata i njihove ličinke, jaja žaba i vodenjaka, punoglavaca – sve što živi i razmnožava se u vodi. Ali nakon par sunčanih dana od svega je ostalo samo nekoliko blatnjavih kaljuža. A i njima se nazirao skori kraj. Da bih izbjegao neizbježno, odlučio sam se za akciju.
Trebalo mi je čitavo prijepodne da u plastičnim kantama preselim ove “brodolomce” u kanal koji je spojen s Dravom i zato u njemu uvijek ima vode. Bilo je to pet do dvanaest! Popodne je zapuhao vruć vjetar koji će uskoro isušiti i posljednju kap vode iz tla. Na kraju sam neke od tih, sada bi se moglo reći sretnika, donio kući i napravio nekoliko fotografija.

Brzo sam shvatio da je ovo neprikladan alat i zamijenio ga većim jer …

…samo žabljih jaja bilo je za punu plastičnu kantu zapremine 20 litara.

Ovo je uzorak koji sam donio kući da bih nakon ispiranja vodom vidio čega tu uopće ima.

Punoglavci

Vodenjaci

Rakušac

Vodena štipavica