Jablanac – Velebit


Budući da se ljepote Velebita ne mogu opisati u nekoliko rečenica, a moj dar za pisanje tu i završava (na nekoliko rečenica), odlučio sam da u današnjem postu slike govore umjesto mene. Onome tko je posjetio Velebit vidici su poznati, a onome tko nije možda ove slike pomognu da počne planirati svoj posjet najljepšoj hrvatskoj planini.

Velebit (600 KB)

Velebit (600 KB)

Baške Oštarije (330 KB)

Baške Oštarije (330 KB)

Sjeverni Velebit (500 KB)

Sjeverni Velebit (500 KB)

NP Sjeverni Velebit

NP Sjeverni Velebit (700 KB)

A što se tiče izleta: pokazalo se da sam opravdano sumnjao u potrebu odlaska na ovakve izlete, ali eto, nisam poslušao vlastite osjećaje.

Ili je možda bilo previše očekivati da ljudi koji sebe, doduše, nazivaju planinarima – polazeći na izlet kojeg  nazovu “Jablanac-Velebit” – nužno misle na planinu Velebit? Tužno mi je bilo slušati kako neki od njih požuruju odlazak s Velebita i krate ionako prekratke posjete B. Oštarijama i Zavižanu, e da bi se stiglo na kupanje.

Dodam li tome: previše vozikanja autobusom te čest i snažan osjećaj da sam u gastronomskoj sekciji nekog folklornog društva, a ne s planinarima, vrlo vjerojatno da ću svoje sljedeće planinarske aktivnosti, kao i do sada, planirati sam ili s manjom grupom ljudi.