Skitnja 3


I evo, ovo je mjesto kamo sam pošao nekidan i o kojemu je bilo riječi u prethodna dva nastavka. U svojim skoro svakodnevnim pohodima u prirodu redovito posjećujem nekoliko takvih lokacija. Tamo uvijek ima nešto novo za vidjeti, zabilježiti, fotografirati.

skitnja-3_-1

Često dolazim ovamo. Za nekoga poput mene ovdje je raj. Čak i zimi ovdje sve buja od života. A tek ljeti! Ni tri života mi ne bi bila dovoljna da se nagledam svih tih stvorenja, i sva ta mala (ili velika?) čuda koja izvode. Zato mi nije dovoljno samo fotografirati ih već si ponesem, recimo, uzorak vode, poneki list sa šiškom, mahovinu, grančicu s lišajem, ptičje pero, malo polena nekakve biljke, a kada dođem kući pogledam te uzoke lupom ili mikroskopom.

Svaka moja šetnja slična ovoj današnjoj rezultira stotinama fotografija. Budući da je dan prije padala kiša, cijelim putem do odredišta dominirale su gljive. Za danas sam napravio kolaž od slika samo nekih gljiva na koje sam naišao toga dana.

skitnja-3_-2